Nasledujúcom období sa môžete tešiť na ďalšie školenia. Viac informácií.
Momentálne nie su žiadne aktívne dotazníky.
Aby sme sa mohli vzdialene pripojiť k Vášmu počítaču a pomôcť Vám, je potrebné vykonať nasledujúce kroky:
-
Stiahnite si klienta vzdialenej podpory.
- Spustite ho.
- V dohodnutom čase kontaktujte telefonicky príslušného pracovníka technickej podpory.
- Po spojení povedzte pracovníkovi technickej podpory ID a heslo (uvidíte ich na obrazovke klienta vzdialenej podpory ,,ID'' a ,,password'').
- Pracovník technickej podpory sa pripojí k počítaču, na ktorom je spustený klient. Počas celej doby môžete sledovať jeho kroky.
- Ak sa s pracovníkom technickej podpory nedohodnete inak, neukončujte hovor. Pracovník technickej podpory na Vás môže mať doplňujúce otázky.
- Po ukončení vzdialenej podpory klienta zavrite. Bez nového spustenia klienta a doručenia nového hesla sa nebudeme môcť k danému počítaču pripojiť.